Si teknologjia reflekton në shqetësimet socio - emocionale të nxënësve

Klasët e katërta nuk janë të shkëlqyeshëm në mbajtjen e sekreteve, por në klasën e Jeremy Crowe, ata qëndrojnë krah për krah dhe përpiqen të qëndrojnë me dyshime derisa përballen me një qese të vogël prapa shpinës. Një vajzë në mes të rrethit të tyre vëzhgon çdo fytyrë, duke u përpjekur të gjej se kush ka lodrën.
Loja është pjesë e takimit të mëngjesit në klasë, bazuar në temën "Si e paraqesim veten te tjerët?" - dhe biseda e nxënësve përfundon në lojën e miqve të larguar, si dhe mënyrat për të krijuar një karakter të ri për një detyrë me shkrim në klasë.



 "Shkollat ​​janë duke u bërë të vetëdijshëm për nevojën për mbështetje sociale dhe emocionale, por ne jemi ende në një fazë shumë të hershme të zbulimit se si ta bëjmë këtë me të vërtetë", tha Arnett. "Në fillim, fokusi në teknologjinë në të mësuarin e individualizuar shpesh ka qenë i devijuar."

Nga kurrikulat në laboratorët e kompjuterëve, shumë programe të individualizuar kanë shërbyer në të mësuarit të teknologjisë si një mënyrë për të angazhuar nxënësit. Ka dëshmi se nxënësit marrin më shumë angazhime në platformat e të mësuarit digjital, por studimet kanë gjetur efekte më të dëmshme për angazhimin e nxënësve në bashkësitë e tyre të klasës.

Një sondazh i publikuar në qershor nga Shoqata Ndërkombëtare për të mësuarit në internet, përkrahë përdorimin më të mirë të të nxënit digjital në shkolla, zbuloi se arsimtarët në shkollat ​​e individualizuara të mësimit raportuan më pak njohuri me nxënësit e tyre dhe jetën e tyre jashtë shkollës, dhe më pak të përqëndrohet në interesat dhe motivet e nxënësve, sesa kolegët e tyre në shkollat ​​tradicionale.

Ne kemi gjetur se me nxënësit që morën klasën online, përmbajtja ishte më rigoroze, ishte më shumë koherente - dhe nxënësit mësuan më pak, ata kishin më shumë gjasa të dështonin dhe morën nota më të ulëta", tha Elaine Allensworth, një bashkëpunëtore -autor i studimit.
Gjetjet si këto tregojnë se pse modelet e të nxënit të teknologjisë së nxitur dhe të individualizuar ndonjëherë tregojnë sukses të përzier.


  Nxënësit tanë kanë nevojë për mbështetje sociale, vetë-planifikim dhe vetë-rregullim, tha Jason Neiffer, një ndihmës drejtor i akademisë.

Shkolla tani është duke pilotuar një format të ri të klasës që përfshin një dërrasë për diskutim audio për të nxitur më shumë një ndjenjë të një debati në klasë.
"Ajo që nuk duam është 35 fëmijë në një klasë, hundë poshtë në laptopët e tyre, jo të ndara fizikisht, por të ndarë filozofikisht", tha ai.
Dhe nxënësit introvertë shpesh ndjehen më të kënaqur duke iu përgjigjur pyetjeve ose duke u shprehur në internet se sa kur janë thirrur në klasë.

Mësuesit gjithashtu mbajnë "intervista empatike" me secilin nxënës në fillim të vitit. Pyetjet e hollësishme mbulojnë çdo gjë nga ajo që një ditë tipike duket si në shtëpinë e nxënësit për detyrat e shkollës së mëparshme që i ngacmonin.

Shkëputur nga gazeta prestigjioze Education Week

Përshtati dhe punoi: Mergime Tefiki

Comments